Postkasseaksjon #3

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

13.10.2020 KL.17:00

Velkommen på høsten tredje av seks postkasseaksjoner!

Vi fortsetter på Stabekk, for å dekke hele området. Vi møtes på torget utafor senteret på Bekkestua, så skal vi gå nedover ved Gamle Ringeriksvei.

I utgangspunktet er det tenkt å gå i par, for å gjøre det til et sosialt arrangement. Til vanlig ville vi gått på besøk og snakket med husstander, men det er ikke mulig for øyeblikket på grunn av covid-19. Det er derfor vi heller deler ut postkort for å kommunisere med velgere. Så får vi medlemmer heller snakke med hverandre! Likevel er det åpent for å si ifra om du ønsker å gå alene, noen foretrekker å bare høre på en podcast for seg selv når de går. Da rekker vi også å dekke flere boliger.

Vi holder på mellom 17 og cirka 18:30. Etterpå møtes vi på Egon Bekkestua for å ta en øl eller litt mat sammen.

Det er nå vi legger et viktig grunnlag for valget neste år, fordi folk må få bli kjent med oss nå om de skal rekke å vurdere oss skikkelig før selve valgdagen. Du kan gjøre en viktig jobb for partiet på en enkel, effektiv og sosial måte. For mennesker og miljø!