Informasjon om medlemskap i MDG

Når du registrerer deg som medlem blir dine opplysninger oppført i Miljøpartiet De Grønnes medlemsregister. Du aksepterer å bli kontaktet av partiet via epost, sms og andre kanaler du har oppgitt.

Personopplysningene blir stående i to år med ubetalt kontingent før de blir fjernet. Melder du deg aktivt ut blir opplysningene fjernet umiddelbart.

Les mer om De Grønnes håndtering av personopplysninger.

Vedtekter som omhandler medlemskap (§4)

Informasjon om å være frivillig i MDG

Ved å huke av "Jeg vil engasjere meg som frivillig" melder du din interesse for å være aktiv i partiet. Vi vil kontakte deg for å høre hvordan du ønsker å engasjere deg i partiet.

Når du melder deg som frivillig i partiet vil det lagres i støttespillerdatabasen vår. Vi vil behandle informasjon om din aktivitet og hvordan du ønsker å engasjere deg som frivillig i partiet. Du kan lese mer om hvordan vi behandler opplysninger om våre frivillige i støttespillerdatabasen vår i personvernerklæring.

Trenger du hjelp?

Utmelding eller andre henvendelser angående ditt medlemskap rettes til medlem@mdg.no eller tlf 236 99 411 (man – fre, 10 – 16)

Vi trenger deg