Miljøpartiet De Grønne

torsdag 04. mars 2021 KL.17:00 - Sandvika Storsenter

Postkasseaksjon #1

Endelig er det tid for valgkamp i gatene igjen! Det er nå vi kan starte før de andre partiene og vinne valget.

Vi møtes utenfor Sandvika storsenter (utenfor inngangen ved McDonalds) og deler ut nyhetsbrevet til Viken MDG, med en del mer informasjon i enn de postkortene vi har delt ut tidligere.

Gruppene holder på i 1-2 timer, alt ettersom hva vi orker. Du velger selv om du vil gå alene eller sammen med noen. Koronasituasjonen tilsier ikke at vi skal spise sammen etterpå, men utover våren tar vi sikte på at det blir fast utendørs sosialt samvær etter aksjon. Denne gangen skal alle få dra hjem når de blir kalde og oppfordres til å lage kakao!

Du trenger ikke å melde deg av om du ikke får til å komme likevel. Det er bedre at du melder deg på selv om du er usikker, så vi får skaffet nok nyhetsbrev.

Vi ønsker å starte med dørbanking så fort som mulig, men venter til folk opplever det som mer innafor med tanke på koronasituasjonen.

Sandvika Storsenter

Bærum, Akershus