EU på en fredagskveld i Rogaland/Stavanger + sosialt

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

28.04.2023 KL.18:00

På landsmøtet/LM i mai skal MDG ta stilling til om Norge bør søke EU-medlemsskap. Rogaland sender ni delegater til LM og disse skal legge frem Rogalands synspunkter i saken. MDGs internasjonale utvalg har arrangert en rekke debatter det siste året (som du kan se her https://www.mdg.no/eu_debatt ), og nå ønsker fylkesstyret å bidra til debatt og innsamling av synspunktet i Rogaland. Følgelig inviterer fylkesstyret til EU-debatt på Søvberget i Stavanger fredag 28. april. I panelet finner vi to av Rogalands klareste stemmer henholdsvis MOT og FOR norsk EU-medlemsskap; Alexander-Rügert Raustein og Andreas Nordang Uhre.

Stavangerlaget møtes først for "Grønn kafe" på Bacchus kl. 17.00 samme dag, så her har du sjans til å rekke over flere MDG-opplegg på en gang. Dertil er dette en fredagskveld, så etter debatten går vi videre og feirer at helgen har begynt.

Vi ses!

MVH Fylkesstyret