Meld deg på

Samtale om Oslo MDGs byutvikling og 10-minuttersbyen!

Hvor

Rådhuset
1 Rådhusplassen
Oslo , Oslo 0160

Sabina Syed

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

07.06.2022 KL.18:00

Sabina og Sigrid inviterer til samtale om Oslo MDGs byutvikling og 10-minuttersbyen!

Mens Sigrid har vært i mammapermisjon, har Sabina vikariert som Oslo MDGs fraksjonsleder for byutvikling på Rådhuset. Den 15. juni kommer Sigrid tilbake! I forbindelse med det inviteres Oslo MDGs byutviklingspolitikere og andre interesserte medlemmer til en avslutning for Sabina /oppstart for Sigrid! Vi tenker at dette er en gyllen anledning til å løfte blikket og i fellesskap diskutere hvordan vi ønsker at Oslo MDGs byutviklingspolitikk skal være de nærmeste årene. I den forbindelse er det naturlig å ta en titt på førsteutkastet til Oslo MDG partiprogram – særlig Oslomål 11: Levende nærmiljø og gode nabolag. 10-minuttersbyen er et sentralt begrep her, som bør utforskes videre!

Dette blir altså en anledning til å tenke høyt, la seg inspirere av hverandre og kanskje til og med komme med noen forslag til partiprogrammet! Selvsagt over en matbit!

Det er fint om dere melder dere på, sånn at vi vet hvilke som skal registreres på Rådhuset, og hvor mye mat vi skal kjøpe inn.

Vi diskuterer på Rådhuset i 1-2 timer, og så kan de som vil fortsette samtalen gjøre det Fridtjof etterpå!

Vi sees!

Vil du vite mer?