Velkommen til nye medlemmer med besøk av Une Bastholm

Når

02.09.2022 KL.15:30
Velkommen til nye medlemmer med besøk av stortingsrepresentant Une Bastholm

Vi ønsker spesielt velkommen til alle dere nye medlemmer som har meldt dere inn i MDG i Drammen i 2021 og 22. Vi vil gjerne blir kjent med dere og fortelle dere hva vi jobber med i lokalpolitikken i Drammen og hvordan dere kan engasjere dere i den store jobben som ligger foran oss med å gjøre Drammen til Norges grønneste kommune.

Program:

Oppmøte utenfor Drammen Rådhus hovedinngang

Kl 15:30 Drammen MDG i kommunestyret
Kl 16:30 Går vi til vårt partilokale i Konnerudgata 34

Oppmøte i Konnerudgata 34 ( her kan du slenge deg med om du ikke rakk å være med på Rådhuset)

Kl 17:00 Besøk av Une Bastholm - Une kommer for å hilse på oss i Drammen og fortelle litt om arbeidet på Stortinget hva som skjer i MDG fremover. Det blir også muligheter til å stille spørsmål

Kl 17:30 Aktiviteter i lokallaget Drammen MDG
Vi forteller om aktiviteter og arrangementer i Konnerudgata 34, hva lokallaget jobber med og hvordan du kan engasjere deg i Drammen MDG enten du ønsker å bidra i å utforme politikken og stille til verv, stå på stand og dele ut nyhetsbrev eller være med å arrangere sosiale treff og tema-kvelder som inspirerer til en grønnere livsstil v/ lokallagsleder Nina Guzman Toft

Kl 18:00 Servering av middag
Vi har ikke bestemt menyen enda men det blir vegetarisk/vegansk alternativ