MDGs Valgvake 2021

Bilde fra valgvake 2019

Miljøpartiet de Grønnes valgvake arrangeres på Sentralen på valgdagen, 13. september.

Presse? Kontakt kommunikasjonssjef Nils Mørk ved spørsmål, [email protected]. Akkreditering for presse finnes her.

Med forbehold om endringer

Informasjon for medlemmer

2021 er et rart år å arrangere valgvake, og det har vært obligatorisk påmelding for de som ønsker å delta.

På grunn av smittevern kunne vi dessverre ikke garantere plass til alle, selv om du meldte deg på. Alle som er påmeldt har fått beskjed om de har fått plass eller ikke. Sjekk spamfilteret ditt om du ikke har fått noen epost fra vaktkoordinator Ayla ([email protected]).

Det opereres med gjesteliste i døra, og det vil ikke bli mulig med "drop-in" på valgvaken.

Det er mange som ønsker å komme på valgvaken, og for å skape et godt arrangement gjennom hele kvelden håper vi at alle som har fått plass blir til valgtalene fra Lan Marie og Une, og at vi samtidig får vist at det er godt liv og god stemning utover kvelden.

Koronasertifikat

Det er krav om koronasertifikat for alle deltakere på MDGs valgvake. De som ikke kan eller vil vise grønt koronasertifikat eller negativt testresultat slipper ikke inn på valgvaken. Hvis du ikke har fått vaksine eller av annen grunn ikke har grønt koronasertifikat per nå, kan du teste deg gratis på dr. dropin sine kulturstasjoner, som vi har inngått samarbeid med 24 timer før arrangementet.

Du trenger ikke å laste ned helsenorges app for å vise sertifikatet, det holder å logge seg inn på helsenorge.no. Du kan også laste ned en kopi av sertifikatet derfra. Les mer her.

Hvis du er utrygg på hvordan du finner ditt korona-sertifikat, kan du bare gi oss beskjed, så skal vi hjelpe deg.

Vi minner om valgvaken er et alkoholfritt arrangement, men det selges alkoholfrie alternativer i baren. Det blir også mulighet til å bestille vegansk og vegetarisk mat.

Bordplassering

Når du ankommer, velger du deg et bord. Du er “gift” med dette bordet resten av kvelden, og du kan ikke bytte bord underveis. De som er på samme bord som deg er i ditt følge. Du bruker QR-koden på ditt bord for å registrere hvilket bord du tilhører. Det kan være fint å ankomme sammen med de du vil sitte sammen med, så får dere sitte sammen.

Noen har fått tildelt bord, da de for eksempel trenger å sitte ved vanlig bord. De det gjelder vil få beskjed om dette på innslipp.

På bordene er det fine grønne flagg. Bruk dem for å feire, og så vi får fine bilder.

Smittevern

Når du er utenfor den oppmerkede sonen til ditt bord skal du holde 2 meter avstand til andre. Vær flink å vaske og sprite hender. Føler du deg dårlig, hold deg hjemme! Blir du dårlig under valgvaken - gå hjem og varsle Ayla på sms, 91 77 04 49!

Annet

Det vil være media tilstede på valgvaken, og du må forvente at det kan vil bli tatt bilde eller video av deg gjennom kvelden.

Ytterligere spørsmål om valgvake kan rettes til koordinator Ayla på [email protected] eller 91 77 04 49.

Vil du vite mer?

Innstillinger