Bidra til valgkampkassa

2432805 KR
av mål på 2 500 000 kr (97.3% nådd)
2242 Givere

Hjelp oss fylle opp valgkampkassa i innspurten!

Om bare noen dager kan Norge få en ny, grønn fremtid. Miljøpartiet De Grønne har aldri vært bedre rustet til å gjøre et ordentlig gjennombrudd i rikspolitikken, og akkurat nå merker vi framgang i både målinger, innmeldinger og donasjoner.

De siste månedene har hundrevis av frivillige snakket med velgere på husbesøk, på gaten og på telefon. Vi har levert utrolige 1 102 793 postkort og valgkampaviser, og våre digitale annonser har nådd ut til over en million velgere. Dette er takket være de mange små og store bidragene vi har fått så langt i år.

Nå har vi muligheten til et etterlengtet gjennombrudd. Dette vil vi i partiets valgkamputvalg gjerne utnytte ved å ta valgkampen vår enda et steg videre. Konkurransen med de andre partiene om oppmerksomheten er hard. Vi ønsker å være synlige i reklamebildet utendørs i de store byene, og i de store nettavisene, for å nå ut til enda flere av våre sympatisører. Det vi allerede har fått inn av penger kan få på plass noe, men alle ekstra bidrag nå før valget vil gi oss mulighet til å kjøre flere annonser i nettaviser og betale for flere visninger på reklameboards på kollektivknutepunkter (som i bildet under).

Årets valg er et klimavalg

Sammen kan vi bygge en framtid å glede seg til! Det er stortingsvalg, og vi jobber hardt for å få inn en rekordstor gruppe med grønne politikere – og få en ny regjering.

Klima- og naturkrisa er den viktigste saken i vår tid, og sommeren har vært preget av ekstreme hetebølger, flom og skogbranner verden over. Nesten alle politikerne hevder at de er opptatt av klima og miljø. Likevel fortsetter de å bygge motorveier, lete etter olje, forsøple havet og ødelegge naturen.

Bli med på gjennombruddet

Vi har en stor jobb foran oss, og aldri før har vi vært bedre rustet til valgkamp. Vi begynte med aktiviteter allerede i vinter; siden da har tusenvis av frivillige allerede levert postkort og valgkampaviser til husstander hvor vi har størst potensiale til å overbevise nye velgere.

Mens andre partier får stor støtte fra mektig samfunnsinteresser, satser vi på folkefinansiering - det vil si bidrag fra folk som deg og meg. Bidragene går blant annet til:

• Postkort og valgkampaviser, som leveres til husstander over hele landet
  • Produksjon av videoer og innhold som skal gjør oss synlige i sosiale medier
  • Mat og utstyr til tusenvis av frivillige, som skal møte velgere og snakke om vår politikk
  • Valgkampaktiviteter som kan gjennomføres på en trygg måte, uansett smittesituasjonen

Vi er takknemlig for alle bidrag, små eller store.

her.

Del kampanjen med venner og familie. Spørsmål om kampanjen? Sjekk ofte stilte spørsmål eller ta kontakt på [email protected]

Bidra

Å bidra til valgkampkassa er enkelt! Betalingen skjer via Vipps eller kort. Om du heller vil gi et fast beløp, kan du gjøre det her.

300 kr donasjon
Ved å donere 300 kroner, dekker du noe av kostnaden av utendørs reklame og digitale annonser i de store nettavisene i innspurten
300 KR
1 000 kr donasjon
Ved å donere 1 000 kroner, dekker du kostnaden av å trykke opp 2 000 postkort som deles ut til velgere.
1000 KR
5 000 kr donasjon
Ved å bidra med fem tusen kroner, dekker du noe av kostnaden av å ansette frivilligkoordinatorer og media-rådgivere til valgkampen.
5000 KR
25 000 kr donasjon
Ved å bidra med 25 000 kroner, dekker du kostnaden av å trykke opp og levere valgkampaviser til 12 500 husstander- nok til å dekke en hel bydel!
25000 KR
100 000 kr donasjon
Ved å bidra med 100.000 kroner, dekker du kostnaden av å sende en adressert brev til 14.000 førstegangsvelgere med oppfordring om å stemme for MDG.
100000 KR

300 kr donasjon