Stavanger, Husbesøk

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

29.08.2023 KL.17:30
Vi samles på Storhaug igjen, for å ta på oss oppgaven med å få velgerne opp av sofaen og inn i stemmelokalene. Gjennom husbesøk skaper vi dialog, lytter til velgernes tanker, og inspirerer til å støtte MDG ved valget. Disse velgersamtalene har et enormt potensiale til å påvirke folk til å velge det grønne alternativet. Og det beste? De fleste blir strålende glade for å få besøk av oss!

Uansett om du er ny eller erfaren, er du hjertelig velkommen. Du trenger hverken politisk erfaring eller omfattende kunnskap. Er dette første gangen du er med? Ingen problem! Du blir koblet sammen med erfarne deltakere som vil veilede deg gjennom prosessen. "Learning by doing" er mottoet – så hvorfor ikke kaste deg med? 😃

Etter innsatsen tar vi oss gjerne tid til en velfortjent pause med forfriskninger og en oppsummering, for de som ønsker det.
Vi ser virkelig fram til å ha deg med!