Heime-postkortaksjon!

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

10.03.2021 KL.18:00

Hei! På grunn av koronasituasjonen blir det ikkje vanleg postkasseaksjon, men det betyr ikkje at det ikkje blir postkasseaksjon! Vi skal ha ein heimepostaksjon. Det går ut på at vi ikkje møtest, men at vi går i vårt eige nabolag og puttar kort i postkassene. For å få postkort kan du avtale med Rannveig Hana (e-mail: [email protected]/tlf: 454 22 465). Håpar så mange som mogleg vil vere med! Det viktigaste er ikkje å gå nøyaktig den 10. mars, men då 10. mars er ein nasjonal dato for postkasseaksjon, er det ein fin dag, sidan mange grøne venner rundt om i landet gjer akkurat det same som deg. Det er lov å gå meir enn éin dag også. Dette initiativet er ikkje ei begrensing. 5741 postkort er det meste nokon har delt ut i år, så her er det berre å skru på konkurranseinstinktet og dele ut kort!

23. mars blir det også aksjon, og då er planen at vi møter kvarandre fysisk eller digitalt og deler erfaringar og har ein koseleg prat etter postkortaksjonen. Det blir i tillegg opplæring i aksjonsappen som MDG har laga til oss frivillige! Gjerne send bilete av at du er ute og deler ut postkort!