Meld deg på

Myteknusing med Kriss: Nord-Norgebanen (digitalt)

Hvor

Zoom
Hele landet 0172

Ingvild Kessel

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

21.06.2021 KL.17:30

Hva mener MDG om Nord-Norgebanen?

Det skal Kriss Rokkan Iversen, nestleder og førstekandidat i Troms, forklare oss denne ettermiddagen. Skoleringen består av to bolker: i bolk 1 får vi en innføring i hva MDG mener og hvorfor, og i bolk 2 jobber vi i mindre grupper med å knuse vanlige myter om MDGs politikk. Når skoleringen er over sitter vi igjen med argumentene vi trenger for å overbevise venner, familie og andre potensielle velgere om å stemme MDG til høsten.

Skoleringen varer i en time, og foregår på Zoom. Du vil motta møtelenke på e-post i forkant av møtet.

Velkommen!

Denne skoleringen er del av serien "Myteknusing med Toppkandidatene". For å se flere skoleringer som skal holdes denne våren, trykk her.