Seminar om kvinnehelse – Grønt Kvinnenettverk

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

04.02.2023 KL.10:30

Lørdag 4. februar fra 10.30-16.30 arrangerer Grønt Kvinnenettverk en samling for alle likestillingsinteresserte MDG-medlemmer!

Samlingen finner sted på Kulturhuset i Oslo, og vil rette et særlig fokus mot kvinnehelse.

Meld deg på samlingen her!

Programmet vil bestå av:

• Elisabeth Swärd, seniorrådgiver for kvinnehelse i Norske Kvinners Sanitetsforening og medlem av det nasjonale Kvinnehelseutvalget
  • Bernadette Kumar, avdelingsdirektør i FHI og spesialkompetanse innen migrasjonshelse
  • Innlegg fra vår egen Lan Marie Nguyen Berg, stortingsrepresentant, om hvilke politiske tiltak som trengs for å løse problemer innen kvinnehelsefeltet
  • Workshop med helsepolitisk talsperson Kristoffer Robin Haug om lokale og nasjonale politiske tiltak og løsninger

Samlingen i seg selv vil være gratis å delta på, og inkluderer lunsj og kaffemat. Alle medlemmer i MDG er hjertelig velkomne til å delta.

Grønt Kvinnenettverk har dessverre ikke økonomi til å dekke fulle reise- og oppholdskostnader for deltakere, men deltakere som har reiseutgifter som overstiger 500 kroner vil kunne få refundert opptil 1000 kroner av kostnader som overstiger 500 kroner. Dersom du har reiseutgifter på 1500 kroner vil du da kunne få refundert 1000 kroner.

Meld deg på samlingen her!

Påmeldingsfrist: 28. januar

Arrangementet vil bli streamet digitalt, lenke vil bli lagt ut her senere.