Kollektivaksjon

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

29.03.2023 KL.06:00

Her blir det en grytidlig start på dagen! Vi skal snakke med tog- og bussreisende om MDGs forslag om "universalmånedskort" for 500 kr/måned. Ved å være på plass kl 06.00 (eller bittelitt etter) kan vi treffe pendlere til hele fire togavganger mot Oslo: 06.18, 06.28, 06.36 og 07.17. (Pluss et tog til Skien). Etter aksjonen spiser de av oss som har anledning hotellfrokost sammen på Comfort Hotel.

Vi har: Flyers med informasjon om initiativet og en QR-kode for å gå inn og signere på kollektivoppropet.

Vi trenger: DEG, samt boller og kaffe

Vil du bli med? Vil du bake boller? Vil du ta med en termokanne med kaffe? Hvis svaret på noen av disse spørsmålene er ja, la høre fra deg!

Hvis vi blir nok folk, er det aktuelt å stille med et mannskap i ettermiddagsrushet samme dag. (Si fra om det passer bedre.)