Grønn Uke 2022

Når

21.11.2022 KL.09:00 - 27.11.2022 KL.21:00

Grønn uke - 21.-27 .november - Bytt - kjøp brukt - reparer - lag selv

Som en motvekt til Black Week og jaget etter forbruksvekst, bruk og kast mentalitet og tilbud på ting vi ikke trenger, arrangerer vi Grønn Uke med fokus på gjenbruk, ombruk og reparasjon og overgangen til en sirkulærøkonomi. Det blir åpent bruktmarked hele uka og byttedager for stoff og garn, bokbyttedag, klesbytte-fest klær og bøker og Grønn Kafé

Vi trenger DIN hjelp til å arrangere GRØNN UKE! Har du en god ide til et arrangement eller ønsker du å arrangere noe ? Vi arrangerer gjerne sammen med andre enkeltpersoner eller organisasjoner som er opptatte av disse temaene. Vil du hjelpe til med å bemanne bruktmarkedet en dag , bake en kake eller steke vafler ?

Her finner du info om alt som skjer under GRØNN UKE https://drammen.mdg.no/gronn-uke/

Ta kontakt med oss ved å melde deg på i eventet eller send oss en mail på [email protected]

Vil du vite mer?

Innstillinger