Meld deg på

Medlemsreisen - flere aktive medlemmer i lokallaget!

Hvor

Zoom
Oslo 0179

Kontaktperson: Harald Berger

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

15.04.2024 KL.18:00

Stort velkommen til alle MDGs lokallag i hele landet!
Bli med når vi tar for oss medlemsreisen.

Medlemmer og frivillige er det fineste og viktigste hver grasrotorganisasjon har. Frivillighet kan komme i mange former og være mye forskjellig. I vårt parti har vi heldigvis både flere faste oppgaver og verv vi kan tilby alle flinke, grønne folk rundt om i landet - men vi har også stor kreativitet for å involvere forskjellige personer og grupper på nytenkende, spennende og inkluderende måter.

Vi retter søkelyset mot hvordan vi på beste måte kan engasjere medlemmer og frivillige lokalt! Da kan vi bygge en sterk organisasjon OG sørge for en fin forankring & inkludering av det lokale fellesskapet.

Vi møtes på Zoom, lenke til møterommet mottas via mail etter påmelding.

Hva skal vi gå igjennom sammen:

• Fokus: aktivere nye medlemmer og frivillige!
  • Vi går igjennom medlemsreisen.
  • Hva kan vi tilby nye medlemmer, og medlemmer som er redo for flere eller andre oppgaver? Balansen mellom å ikke overarbeide, men fortsatt holde interessen oppe!
  • Hvordan ønsker vi nye medlemmer eller frivillige velkommen? Tid er viktig, og interesset blir raskt lunka. Hvordan ser løpet ut på nasjonal nivå, og hvordan kan det se ut på lokal nivå?
  • Hvordan finne vi enklest de nyeste medlemmer i Hypersys? Hva er beste bruk av SupporterBase?
    NB! Hvis det er interesse for en time som fokuserer på KUN bruk av systemene Hypersys og SupporterBase kan dette bli satt opp ved et eget tilfelle. Dette er ikke et systemteknisk kurs.

Hvem passer dette for:
  • Medlemsansvarlige i lokallagene
  • Lokallagsledere og styremedlemmer
  • Medlemmer som selv er interessert i å øke aktiviteten i eget lag

Vi sees!