Bli kjent med MDG: Framtidas strømløsninger

Når

08.02.2022 KL.19:30

Bli bedre kjent med MDG!

Strømprisene eksploderer, ja, lyset i Norge er blant det dyreste i Europa. Hva er greia? Og hvorfor er det så billig i Nord-Norge? Rasmus Hansson, en av våre mest erfarne politikere og stortingsrepresentant, maler det store bildet for oss. Er det bra at strømmen er dyr, eller bør den være billigere for å begrense gassbruk feks? Skal vi kutte kablene, eller er det grønnere å la være?

Rasmus forteller deg det du trenger å vite om det alle snakker om, og setter det hele inn i grønn kontekst: hva er MDGs løsning? Rasmus kan også fortelle om hvilke andre muligheter det finnes for å lære mer om partiet, hvordan du kan bidra med dine ressurser, og svare på alle spørsmål du måtte ha.

Arrangementet er bygget for nye medlemmer, men alle interesserte - både erfarne og uerfarne MDGere ønskes velkommen.

Møtet foregår på Zoom, og du vil få link til møtet når du melder deg på.

Velkommen!