MDG søker arrangmentsrådgiver (deltid)

Vil du være med på å styrke en bevegelse som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan gjennomføre større arrangementer til 20% stilling som arrangementsrådgiver for Miljøpartiet De Grønne.  Stillingen er del av et prosjekt frem til 31.desember 2024, med mulighet for forlengelse.

Som arrangementsrådgiver vil du være dedikert å gjennomføre arrangementer rettet mot studenter. Kjerneoppgaver er å gi støtte til våre studentaktivister og legge til rette for profesjonell mobilisering, gjennomføring og oppfølging av arrangementer på campus i Oslo og Trondheim høsten 2024. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

ARBEIDSOPPGAVER:

• Prosjektleder for partiets studentsatsing
  • Skreddersy arrangementer som treffer målgruppen, i samarbeid med MDG-aktivister på campus
  • Produsere materiell, mobilisere og rekruttere deltakere i ulike kanaler
  • Profesjonell gjennomføring av arrangementet i samarbeid med våre politiske profiler
  • Verve nyhetsbrevmottakere og rekruttere frivillige blant deltakerne

Arbeidsoppgavene vil medføre behov for noe kvelds- og helgearbeid.

DU BØR:

• Ha erfaring fra organisasjonslivet, gjerne studentorganisasjoner.
  • Kunne planlegge og gjennomføre større prosjekter og arrangementer.
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist 6.mai. Søknad med CV sendes til [email protected].

Tiltredelse: Oppstart juni/juli

Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Årlig lønn ved ansettelse er pr dags dato kr. 536 000 for 100% stilling, med justering i april hvert år.

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på e-post [email protected].

Du kan også kontakte tillitsvalgt Eirik Stokstad Brødholt hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 975 79 364 eller på e-post [email protected].