Bli Valgkampvenn!

Fram til vi når mål 2 vil alle som blir Valgkampvenn få en fantastisk belønning! Nå kan du velge mellom å være en av de første som får 2017-utgaven av MDGs valgkamp-tskjorte, vannflaske av glass med MDGs logo eller besøke oss på Stortinget etter valget. Vi har opp til 100 plasser på Stortingsomvisning, så her gjelder det å være først til mølla!

Vi må få fart på det grønne skiftet! Da trenger De Grønne flere stortingsrepresentanter. I 2017 skal vi gjøre et brakvalg, men da trenger vi din støtte til å drive valgkamp.

Vi mottar minst støtte av alle stortingspartiene. Derfor lanserer vi nå en kampanje for å verve flest mulig grønne Valgkampvenner! Det vi ber deg om er rett og slett å gi 1% av inntekten din eller 1% av tiden din fram til valget, for å være med å løfte De Grønne over sperregrensa. Begge bidrag er like verdifulle for oss, og har stor betydning. Pengene skal brukes til å øke vår synlighet i valgkampen, og tiden skal brukes på utadrettet arbeid.

Hva har du mest av, tid eller penger?

(Problemer med skjemaet? Les her: https://www.mdg.no/valgkampvenn-faq)
  • Mål 1: 100 Valgkampvenner

Med 100 valgkampvenner kan vi f.eks. snakke med titusenvis flere velgere på stands og i rushtidsaksjoner over hele landet, eller f.eks. gi gratis økologisk fairtradekaffe til alle våre frivillige. De første 100 Valgkampvenne fikk invitasjon til den nasjonale valgvaken, samt t-skjorte.

• Mål 2: 300 Valgkampvenner

Med 300 valgkampvenner kan vi f.eks. utruste lokallagene våre med hver sin sykkelvogn og nå flere velgere gjennom f.eks. kreative stunts som en grønn sykkelturné gjennom Norge.

• Mål 3: 600 Valgkampvenner

Med 600 valgkampvenner kan vi f.eks. leie el-biler til alle våre toppkandidater under hele valgkampen, eller f.eks. arrangere en større valgkamp kickoff med kjente artister og miljøprofiler.

Gi 1% av din

Jo nærmere vi kommer valgkampen, jo mer innsats vil vi trenge! Det er litt over 6000 timer fra 1. januar til valgdagen. Hvor mye ønsker du å bidra med? Hvis du gir 60 timer kan du for eksempel:

kr.
Hvis du gir opp til 60 timer kan du f. eks:
  • Male og henge opp 18 plakater
  • Steke vafler på stand ved 2 anledninger
  • Ringe 50 velgere
  • Putte valgkampmateriell i 150 postkasser
Hvordan ønsker du å betale?
Totalt: 0 kr
Per Mnd: 0 kr