Miljøpartiet De Grønne

søndag 08. august 2021 KL.12:00 - Parkeringsplassen ved Kalvehagenneset

Valgkamp-kickoff i Grimstad!

Vi kickstarter valgkampen den 8. august i Homborsund i Grimstad!

Du er hjertelig velkommen - ny i partiet som gammel. Vi bruker mest tid på å nyte området og bli kjent, før vi snakker litt om valgkamp, mål og planer.

Plan for dagen:
1. Fremmøte på parkeringsplass ved Kalvehagenneset i Homborsund
2. Turen går ut på Kalvehagenneset
3. Pause med valgkampprogram. Mat og drikke.
4. Vi drar tilbake til parkeringsplassen

Beskrivelse til møteplassen:
  • Med (elektrisk) bil: Ta av fra E18 mot Østerhus/Homborsund, og kjør gamle E18 til avkjørsel til Homborsund på venstre side. Følg veien nedover og ta til venstre mot Kjekstad like før Joker butikken i Homborsund. Kjør til høyre der det er skiltet til Kalvehageneset. Det er offentlig parkeringsplass der turen starter.
  • På sykkel: dra ned mot Homborsund, og følg veien til venstre mot Kjekstad like før Joker butikken i Homborsund. Sving deretter til høyre der det er skiltet til Kalvehageneset. Vi møtes ved parkeringsplassen.
---
Vi følger FHI sine smittevernråd under hele arrangementet. Ved behov vil det komme anbefalinger når arrangementet nærmer seg.

Parkeringsplassen ved Kalvehagenneset

Grimstad 4888