Miljøpartiet De Grønne

tirsdag 20. april 2021 KL.17:00 - Oppsalområdet

Utdeling av valgkampavis på Oppsal

Første aksjon etter påske og vi kjører på med nye aktiviteter! Oppgaven består i å fordele aviser i postkasser i eneboliger og småhus hvor postkassene er lett tilgjengelige (ikke blokker). Dette er en fin lavterskelaktivitet og passer godt for nye frivillige. Oppdraget er fortsatt å bistå våre naboer i Østensjø, nærmere bestemt Oppsal som er en prioritert valgkrets hvor det ikke har vært mye aktivitet. Valgkretsen er i gå/sykkelavstand fra Alna. Det er mulig å gå to og to, men grunnet smittetrykket vil vi ikke samle oss i større grupper.  Valgkampavis kan hentes hos undertegnede. Bare ta kontakt på 95749895 så kan vi avtale hentetidspunkt før aksjonen. Undertegnede fordeler roder dagen før eller samme dag basert på informasjonen i MDG-appen: app.mdg.no/ slik at dere vet hvor dere skal gå.

Vi vil for øvrig fortsatt ta hensyn til smittervernregler.  Alle bør ta med seg munnbind, håndsprit og passe på avstand til andre.

Håper flest mulige blir med!

Har du noen spørsmål, er det bare å ta kontakt.

André Johansen

Oppsalområdet