Utdeling av valgkampavis i Fredrikstad

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

03.03.2021 KL.16:00

For å gjøre et brakvalg i september og få den første grønne representant fra Østfold på stortinget, trenger vi din hjelp denne ettermiddagen og kveld. Vi skal dele ut helt nye valgkampaviser i postkasser i Fredrikstad. Kom innom vårt nye partikontor mellom kl 16 og 19 og få med aviser og en tildelt rute i sentrum eller ganske nært. Deretter rapporteres leveringene via egen nettside (link fås sammen med kart), eller du kan ringe inn i etterkant, så vet hvor det er langt aviser.

Vårt toppkandidat til valget Benedicte Lund vil være tilstede slik at alle får en mulighet til å hilse på henne. Vi må fordele besøkende slik at vi er maks fem på kontoret om gangen og være gode på smittehensyn. Sjekk gjerne vår koronaveilder.  Inngangen er fra Tordenskioldsgate.

Meldt deg på, så sees vi på onsdag!