Miljøpartiet De Grønne søker valgkamprådgiver

Vil du være med på å styrke en bevegelse som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan sette frivillige i sving i 100% stilling som valgkamprådgiver for Miljøpartiet De Grønne. Stillingen er et vikariat fram mot mars, som vil videreføres som prosjektstilling ut oktober 2021

Som valgkamprådgiver vil du ha en nøkkelrolle i å mobilisere potensielle aktivister, samt bistå med fylkenes planlegging og organisering av valgkamp for et grønt valgskred i Stortingsvalget 2021. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

Arbeidsoppgaver:

• Organisatorisk og strategisk støtte til lokallag, fylkeslag og folkevalgte
  • Organisering av aktiviteter rettet mot velgere
  • Vedlikehold av register og databaser
  • Planlegging og organisering av større arrangementer og møter

Arbeidsoppgavene vil medføre behov for noe reising, samt kvelds- og helgearbeid.

Du bør:

• Ha erfaring fra frivillighet og politisk arbeid.
  • Kunne organisere og trene frivillige.
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende, søk så fort som mulig.

Tiltredelse: Så fort som mulig

Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Årlig lønn ved ansettelse er pr dags dato kr. 477 000 for 100% stilling, med justering i mai hvert år.

Søknad med CV sendes til stilling@mdg.no. Søknader vil bli vurdert fortløpende. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på tlf. 922 89 403 eller e-post ragnhild@mdg.no.

Du kan også kontakte tillitsvalgt Hans Joar Høiby-Hansen hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 478 58 873 eller på e-post hans.joar@mdg.no.

Vi trenger deg