Miljøpartiet De Grønne søker organisasjonsrådgiver (vikariat)

Vil du være med på å styrke en bevegelse som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan støtte tillitsvalgte og gjennomføre større arrangementer til 100% stilling som organisasjonsrådgiver for Miljøpartiet De Grønne.  Stillingen er et vikariat frem til 30.september 2021, med mulighet for forlengelse.

Kjerneoppgaver er å gi støtte til våre tillitsvalgte og legge til rette for profesjonell gjennomføring av møter og trygge møteplasser i partidemokratiet fram mot Stortingsvalget 2021. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

ARBEIDSOPPGAVER:

•  Saksforberedelser og praktisk tilrettelegging av Landsstyremøter og Sentralstyremøter
  • Vedlikehold av register og databaser
  • Planlegging og organisering av større arrangementer og møter i partiet, blant annet Landsmøte og samling for våre toppkandidater i valget
  • Bidra til andre viktige prosjekter og partiaktiviteter gjennom valgkampen

Arbeidsoppgavene vil medføre behov for noe kvelds- og helgearbeid.

DU BØR:

• Ha erfaring fra organisasjonslivet, gjerne styreverv på nasjonalt nivå.
  • Kunne planlegge og gjennomføre større prosjekter og arrangementer
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist 10.november.

Tiltredelse: Etter avtale, ønskelig med oppstart januar.

Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Årlig lønn ved ansettelse er pr dags dato kr. 500 000 for 100% stilling, med justering i april hvert år.

Søknad med CV sendes til [email protected]. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på e-post [email protected].

Du kan også kontakte tillitsvalgt Hans Joar Høiby-Hansen hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 478 58 873 eller på e-post [email protected].

Vil du vite mer?

Innstillinger