Miljøpartiet De Grønne søker 1-2 organisasjonsrådgiver(e)

Vil du utvikle bevegelsen som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan sette frivillige i sving til en 100% stilling som organisasjonsrådgiver for Miljøpartiet De Grønne.

Som organisasjonsrådgiver vil du være dedikert kontaktperson for ett eller flere fylkeslag på Østlandet. Kjerneoppgaver er å gi støtte til våre mange folkevalgte og legge til rette for at partiets støttespillere sammen med våre tillitsvalgte mobiliserer og engasjerer velgere fram mot Stortingsvalget 2021. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

Arbeidsoppgaver:

• Organisatorisk støtte til lokallag, fylkeslag og folkevalgte i sin region
  • Organisering av aktiviteter rettet mot velgere
  • Vedlikehold av register og databaser
  • Planlegging og organisering av større arrangementer og møter

Arbeidsoppgavene vil medføre behov for noe reising i regionen, samt kvelds- og helgearbeid.

Du bør:

• Ha erfaring fra frivillighet og politisk arbeid.
  • Kunne organisere og trene frivillige.
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist: 27.oktober.

Tiltredelse: Januar 2020

Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Lønn etter avtale, avhengig av bakgrunn og tidligere arbeidserfaring.

Antall stillinger som besettes og hvilke fylkeslag som vil være tilknyttet stillingen avhenger av ekstern finansiering.

Søknad med CV sendes til [email protected]. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på tlf. 922 89 403 eller e-post [email protected].

Du kan også kontakte tillitsvalgt Kristin Myrvang Gjørv hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Hun kan nås på tlf. 980 44 758 eller på e-post [email protected].