Miljøpartiet De Grønne søker organisasjonsrådgiver i vikariat

Vil du utvikle bevegelsen som skal endre Viken til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en iderik person til et vikariat som organisasjonsådgiver spesielt rettet mot Viken som skal jobbe Miljøpartiet De Grønne til og med mai 2020.

Som organisasjonsrådgiver vil du ha en nøkkelrolle i oppfølging av medlemmer, støttespillere og folkevalgte etter lokalvalget 2019. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team som hver dag jobber for å løfte Miljøpartiet De Grønne til nye høyder. Du vil jobbe med mange engasjerte grønne aktivister og politikere som trenger støtte i sin hverdag.

Arbeidsoppgaver:

• Legge til rette for at folkevalgte og lokallag i Viken får den opplæringen og støtten de trenger etter lokalvalget 2019.
  • Ha oversikt og sørge for at rutinemessig rapportering og andre organisasjonsoppgaver blir gjennomført, men ikke nødvendigvis av deg
  • Avholde møter og arrangementer for ulike deler av organisasjonen
  • Oppfølging av nye og gamle medlemmer og lokallag i Viken
  • Støtte fylkesledelsen i Viken MDG
  • Holde kjernesystemer og rutiner for organisasjonen oppdaterte og i god stand

Du bør:

• Ha erfaring med organisasjonsarbeid
  • Kunne organisere og skolere aktive over hele landet
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Arbeidsoppgavene vil endre seg underveis. Erfaring fra lignende arbeid er en fordel. Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist: 5. september 2019

Tiltredelse: 1. oktober 2019 - 31. mai 2020

Arbeidssted er Hausmannsgate 19 i Oslo. Lønn etter avtale, avhengig av bakgrunn og tidligere arbeidserfaring.

Søknad med CV sendes til [email protected]. Søknader vil bli vurdert fortløpende. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt partisekretær Torkil Vederhus på tlf. 415 89 316 eller e-post [email protected].

Du kan også kontakte Kristin Gjørv hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Hun kan nås på på e-post [email protected].

Vil du vite mer?

Innstillinger