Er du vår nye webmaster?

03. august 2016

MDG_logo_RGB_large

Vil du utvikle en bedre verden? Miljøpartiet De Grønne styrker vår digitale satsing og utlyser en deltidsstilling som webmaster ved hovedkontoret i Oslo. Vi skal gjennomføre Norges beste digitale valgkamp og bryte sperregrensa.

Er du vår nye webmaster?

Vil du utvikle en bedre verden? Miljøpartiet De Grønne styrker vår digitale satsing og utlyser en deltidsstilling som webmaster ved hovedkontoret i Oslo. Vi skal gjennomføre Norges beste digitale valgkamp og bryte sperregrensa.

Som webmaster i De Grønne blir du en viktig del av det spennende arbeidet ved vår kommunikasjonavdeling. Du vil ha ansvar for vedlikehold og drift av nettsidene mdg.no og intranett, i samarbeid med den digitale rådgiveren og vår leverandør. Du vil også ha ansvar for å administrere og gi nødvendig opplæring i de digitale samhandlingsløsningene våre (Google Apps, slack m.m.), og IT-support til våre medarbeidere.

Din jobb blir, sammen med oss, å sørge for at De Grønne er i front av den teknologiske utviklingen og utnytter de mulighetene som nye digitale flater gir. Du har interesse, kunnskap og kompetanse på nye plattformer og trender, og webutvikling.

De Grønne er et landsdekkende parti med over 270 folkevalgte og plass på Stortinget. I forrige valgkamp ble våre nettsider kåret til best blant partiene. I valget i 2017 skal vi bryte sperregrensen, og har ambisjoner om å fortsatt være best på sosiale medier og digital samhandling.

Vi håper du er rette person og søker på stillingen, og vi gleder oss til å få deg med på laget! Stillingen har varighet til 30. september 2017, med mulighet for forlengelse.

Egenskaper:

• Kompetanse på nettpublisering i WordPress (eller annet CMS).
  • Fordel med kjennskap til Google Apps
  • God til å planlegge og levere resultater. Kjennskap med prosjektstyring en fordel.
  • Generelt god teknisk kompetanse.

Oppgaver:

• Vedlikehold og drift av nettsider (mdg.no). Herunder kontakt med leverandør.
  • Utvikling og drift av intranett (Google Sites)
  • Rådgiver på digital teknologi og sikkerhet, f.eks. ved innkjøp og bruk av programvare og utstyr.
  • IT-support internt.
  • Administrasjon samhandlingsløsninger (Google Docs, Hangouts  og Slack, m.m.)
  • Administrasjon av intern politisk faktabase («De Grønnes databank»).

Vi tilbyr:

Stillingsbrøk: 40-60%.
Lønn etter avtale.
Stillingen har varighet til 30. september 2017, med mulighet for forlengelse.
Arbeidssted: Partikontoret i Hausmanns gate 19, Oslo.

Medlemsskap i partiet er ikke en forutsetning for å søke, men du må kunne stå inne for partiets verdigrunnlag og politiske profil.

Send din søknad og CV til stilling@mdg.no innen 3. august 2016. For spørsmål, kontakt kommunikasjonssjef, Sindre Buchanan, (sindre@mdg.no) eller partisekretær Lars Gaupset (lars.gaupset@mdg.no). Grunnet ferieavvikling vil det ta litt tid å få svar, men merk henvendelsen med webmaster, og vi svarer så fort vi kan.