Stand i Asker Sentrum med Arild Hermstad

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

02.09.2023 KL.10:00

Den 2. september står vi på stand i Asker Sentrum på plassen utenfor Trekanten, med besøk av selveste partilederen Arild Hermstad.
Standen vil være bemannet fra 10-16. På standen vil vi dele ut flyers om vår lokale politikk. Kunne du tenke deg å stikke innom og hilse på våre grønne frivillige og politikere er du hjertelig velkommmen. Hvis du har lyst til å prøve å stå på stand for første gang, er det bare å slenge seg med. Du trenger ikke å inneha masse kunnskap om vår poltikk eller ha tidligere erfaring med valgkamp for å stå på standen, da du vil stå ved siden av erfarne folk som kan gi deg en god innføring. Det viktigste er å være hyggelig og lyttende til potensielle velgere.

Håper vi ses :)

Vil du vite mer?