Skolering for frivillige - politikk

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

20.04.2021 KL.19:00

Velkommen på skolering for nye (og gamle) frivillige!

2. og 3. kandidat i Akershus, Kristoffer Robin og Signe, går gjennom alt du trenger å vite om POLITIKKEN vår! Vi går gjennom det viktigste i programmet (så kjapt det er mulig), samt noen av de spørsmålene vi tror du kommer til å få framover. Det blir god tid til spørsmål. Dette skal hjelpe deg med å være trygg på å forsvare politikken vår både på husbesøk, sosiale medier og i familieselskap.

Om du er mer på jakt etter kunnskap om hvordan vi gjennomfører valgkampen rent praktisk, anbefaler vi å komme på skolering tirsdag 15. april 18:00: https://www.mdg.no/skolering_for_frivillige_-_d_rbank. (Søndag 2. mai 14:00 kjører vi en speedversjon av begge deler).

Vi gleder oss til å se deg!