Miljøpartiet De Grønne

torsdag 08. april 2021 KL.17:00 - Zoom

Ring-en-venn

Ettersom smittesituasjonen er som den er, legger vi opp til en aksjon som alle kan delta på uten å risikere koronaspredning. Vi håper derfor at dere vil bli med på en ringeaksjon via funksjonen "Ring en venn" på MDG Aksjonsappen. Den er superenkel å bruke, og kan åpnes på både mobil og datene (i browser) og gjennom denne linken her: https://app.mdg.no/.

Ring en venn gjennomføres ved at man ringer noen man tenker kan være åpne for å stemme grønt. Du kjenner sikkert noen - en slekting, en gammel nabo, en nær venn eller en god kollega. Du trenger ikke å presentere MDGs politikk, eller overbevise noen. Alt du behøver (i tillegg til å ha en koselig samtale med en venn/bekjent) er å stille fem enkle spørsmål, og "levere" resultatet av spørreundersøkelsen i appen med ett enkelt tastetrykk. Man kan ringe så mange man bare vil. Hvis du klarer å ringe til mer enn 10 personer kan du med rette smykke deg med tittelen "ringehelt"!

Her er linken til zoom: (kommer snart)

Har du noen spørsmål, er det bare å ta kontakt.

Håper å se så mange som mulig 

Zoom

Google map