Miljøpartiet De Grønne

mandag 01. mars 2021 KL.17:30 - Zoom/ Postkasseaksjon i Eidsvoll

Postkasseaksjon, quiz og kakao med Kristoffer Robin

Vil du bli med på aksjon? 😃

Det er mange nye frivillige i valgkampen, og for å bli litt kjent og høre mer om hvordan det er å være aktiv, møtes vi digitalt for en liten prat før alle går på postkasseaksjon. Etter aksjonen blir det digital kakao og quiz med vår 2. kandidat til Stortinget, Kristoffer Robin Haug.

17.30 - 18.00 Inspirasjonsmøte med Kristoffer Robin på Zoom

Tips og triks, spørsmål og svar om bakkevalgkamp og postkasseaksjon. Alle sitter hjemme i sin egen stue og er med på møtet digitalt.

18.15 - 20.00 Utdeling av nyhetsbrev i postkasser

Vi møtes ved Panorama Kino i Sundet og går sammen to og to (med minst 1 meters avstand), slik at dere som er helt nye kan gå med noen som har erfaring. Vi har trykket opp flotte nyhetsbrev der velgerne kan bli bedre kjent med Une og politikken vår, og tar med nok til at alle kan få en bunke å dele ut.

20.00 - 21.00 Kakao med krem og quiz med Kristoffer Robin på Zoom

Obs! Du må lage din egen kakao! ☕
Vi snakker om aksjonen, deler erfaringer og blir litt bedre kjent. Kristoffer Robin har også lovet å stille med Grønn Quiz, så det er bare å glede seg! Det er også åpent for  spørsmål og diskusjon rundt MDG sin politikk.

Vi ses! ☺️

Ps. For å melde deg på aksjonen og få zoomlenke til møtet kan du registrere deg her 👇

Zoom/ Postkasseaksjon i Eidsvoll

Rådhusgata 1