Miljøpartiet De Grønne

torsdag 10. desember 2020 KL.17:00 - Kolsås T-banestasjon

Postkasseaksjon #5

Velkommen til høstens femte og siste postkasseaksjon!

Vi møtes på Kolsås t-banestasjon og går i nokså umiddelbart nærhet rundt. Vi håper å bli minst 10 stykker, så vi får dekket alle områdene vi ønsker.

Etter jul en gang får vi forhåpentligvis kommet igang med dørbank igjen, men inntil videre skal vi vinne valget litt mer på avstand. Konseptet er enkelt: du og en annen får utdelt noen gatenavn, så går dere dit og forsøker å få dekket hele området på cirka 1 1/2 time. Vanligvis ville vi samlet oss etterpå for litt mat, men det får vente til seinere. Det er også lov til å be om å gå alene uten å oppgi noen grunn, det gjør bare at vi får gått fortere.

Det er kjempefint om dere melder dere på her, selv om dere kanskje må droppe det. Da blir det mulig å bestille og ta med nok kort i forkant. Enkelte steder, der det er tettbebygd, kan vi få unna flere hundre kort på en drøy time!

Siden det er desember og en slags juleavslutning, blir det litt pepperkaker til de frammøtte. Det settes selvsagt pris på om du tar på seg en nisselue for å skape litt stemning!

Etter jul blir det ganske mye tettere mellom de ulike aksjonene og vi vil nok prioriterere områder mer systematisk. Det strategisk lureste er å gå i områder der vi har god oppslutning, så vi vil fokusere på steder rundt Eiksmarka/Jar, Sandvika/Høvik, Kolsås, Løkeberg/Haslum og Tanum.

Kolsås T-banestasjon

Kolsås t-banestasjon