Postkasseaksjon - Jong

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

18.05.2021 KL.17:00

Velkommen på postkasseasksjon i mai!

I løpet av måneden skal vi dele ut hele 20 000 nyhetsbrev spesialtilpasset Bærum, så vi trenger alle mann på dekk. Dette er et overkommelig mål om akkurat du møter opp på minst én postkasseaksjon!

Denne typer aksjon fungerer sånn at vi møtes på utvalgt sted til et utvalgt klokkeslett, får tildelt hver vår bunke med nyhetsbrev og går 2-3 roder (områder) fra app.mdg.no hver. Om kapteinen (sjefen for aksjonen) har lagt opp til det, møtes vi i en park eller etter hvert kanskje på et sted å spise. Det eneste du trenger på denne typen aksjon, er lyst til å gå cirka 1,5 timer for partiet! Vi går alene, så du må gjerne ha med musikk eller podcast. Det sosiale tar vi etterpå.

Denne gangen møtes vi ved Slependen togstasjon klokka 17. Det blir ikke noe sosialisering etterpå akkurat denne gangen, siden det blir litt seint.

Du finner oversikt over alle aksjonene her:

Vil du vite mer?

Innstillinger