Politiske forhandlinger med Kristin Antun

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

06.06.2023 KL.19:30

Det nærmer seg valg, og snart skal forhåpentligvis mange av oss inn i forhandlinger om styringssamarbeid i mange av Vikens kommuner. Er du folkevalgt eller listekandidat, og vil forberede deg godt på forhandlingssituasjonen? Eller vil du utveksle erfaringer med andre kandidater? Da bør du melde deg på skolering i politiske forhandlinger. Skoleringen blir holdt av gruppeleder for MDG i Viken Kristin Antun.

Hovedtemaene i kurset:

• Hva kan og bør du gjøre allerede nå?
  • Forankring og organisering av forhandlingsarbeidet
  • Forskjellige typer avtaler/samarbeid
  • Hvordan vinne forhandlingene
  • Forhandlinger underveis i perioden

Lenke til møtet: https://us02web.zoom.us/my/vikenmdg?pwd=RVc1cXhCL2xHZkFhNFAzRlU1bm83UT09

Det blir satt av tid til spørsmål og svar. Kurset er åpen og trygg arena for folkevalgte, tillitsvalgte, listekandidater og medlemmer i Viken. I kurset blir det rom til at deltakerne kan stille spørsmål og diskutere det de trenger å vite før de går inn i forhandlinger.

Vil du vite mer?

Innstillinger