Miljøpartiet De Grønne søker organisasjonsrådgiver i vikariat

Vil du utvikle bevegelsen som skal endre Norge til det bedre for mennesker og miljø?

Vi søker en selvstendig person som kan sette frivillige i sving til en 60-85% stilling som organisasjonsrådgiver for Miljøpartiet De Grønne Trøndelag. Stillingen er et vikariat frem til 31.mars 2022, med mulighet for forlengelse.

Som organisasjonsrådgiver vil du være dedikert kontaktperson for fylkes- og lokallag i Trøndelag. Kjerneoppgaver er å gi støtte til våre mange folkevalgte og legge til rette for at partiets støttespillere sammen med våre tillitsvalgte mobiliserer og engasjerer velgere fram mot lokalvalget 2023. Du vil være med i et lite, men ambisiøst team i partiets nasjonale sekretariat som hver dag jobber fra ulike deler av landet for å gjøre Norge grønnere ved at MDG styrker sin partiorganisasjon.

Arbeidsoppgaver:

• Organisatorisk støtte til lokallag, fylkeslag og folkevalgte i sin region
  • Organisering av aktiviteter rettet mot velgere
  • Vedlikehold av register og databaser
  • Planlegging og organisering av større arrangementer og møter

Arbeidsoppgavene vil medføre behov for reising i regionen, samt kvelds- og helgearbeid.

Stillingen krever høy grad av selvstendighet og stor grad av forståelse for det å arbeide i en desentralisert organisasjon.

Du bør:

• Ha erfaring fra frivillighet og politisk arbeid.
  • Kunne organisere og trene frivillige.
  • Være oppfinnsom og initiativrik.

Du må ikke være medlem av Miljøpartiet De Grønne, men må være lojal mot partiets verdigrunnlag.

Søknadsfrist: 17.juni.

Tiltredelse: September 2021

Arbeidssted: Partikontoret i Hausmannsgate 19 i Oslo, eller hjemme.

Lønn: Årlig lønn er kr. 508 000 for 100% stilling i vikariatet.

Omfanget av stillingen og hvilke lag som vil være tilknyttet stillingen avhenger av ekstern finansiering og vil bli avklart i løpet av ansettelsesprosessen.

Søknad med CV sendes til [email protected]. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt organisasjonssjef Ragnhild Sjyvollen på e-post [email protected].

Du kan også kontakte tillitsvalgt Hans Joar Høiby-Hansen hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 478 58 873 eller på e-post [email protected]

Vil du vite mer?

Innstillinger