Stor MDG deltakelse på Globaliseringskonferansen

04. november 2012

MDG har under Globaliseringskonferansen i Oslo vist frem seg fra sin beste side!  Ida Karina Kann og Anders Skyrud Danielsen har vært standansvarlige og vervet mange nye medlemmer.  MDG delte stand på konferansen med Changemaker, som samlet underskrifter til sin kampanje for et mer etisk oljefond, noe som er helt i tråd med vår politikk.

MDG har også vært meget sterkt representert på debatter. Talsperson Harald Nissen deltok på debatt om gratis kollektivtrafikk, sentralstyremedlem Nikki Schei stilte i diskusjonen omkring  hvordan man skaper 100 000 nye arbeidsplasser,  Elsa Britt Enger fra Oslo MDG snakket om ikke-voldelig kommunikasjon, Anja Askeland deltok i presentasjonen av borgerlønn og listekandidat i Oslo Andrew Kroglund deltok bl.a. ved diskusjonen om den videre veien fra Rio.

Nok en gang har frivillige i MDG fått anledningen og mulighet til å vise frem alle de dyktige personer som representerer partiet på en meget god måte. Debattene som partimedlemmer har deltatt i viser bredden i politikken, og det har blitt satt stor pris på av de som har hørt på.