Skoleringsamling 28-30 september

01. juli 2012

Kjære tillitsvalgte i MDG!

Vi har gleden av å invitere alle MDGs tillitsvalgte på fylkes og lokallags nivå til skoleringsamling i Oslo 28 -30 september. Vi ber dere å sette av denne helgen allerede nå!

Vi ønsker å samle flest mulig av dere som gjør en innsats for MDG i ulike verv. Anledningen er selvsagt at organisasjonen skal stå best mulig rustet foran den kommende stortingsvalgkampen. Vi planlegger derfor et bredt skolerings-program som inkluderer grønn politikk og ideologi, organisasjonsarbeid og utadrettet kommunikasjon. Formålet med samlingen er at tillitsvalgte skal kunne ta med seg kunnskap og arrangere lokale skoleringsamlinger i sine lag.

Praktisk informasjon

Partiet har som kjent lite penger, og har derfor ikke mulighet til å dekke alle kostnader.

Når det gjelder utgifter til reise vil vi oppfordre fylkes og lokallag til å forsøke å dekke dette selv. Det er imidlertid viktig for oss at ingen må droppe reisen til høstkonferansen av økonomiske årsaker. Partiet vil prøve å dekke reiseutgiftene til dere som ser at dere ikke kan dekke disse av egen lomme, eller ved hjelp av midler fra fylkes og lokallag.

Mer praktisk informasjon og detaljert program kommer tidlig i august, men vi oppfordrer deg og dere til å melde seg på arrangementet så raskt som mulig.

Spørsmål, kommentarer og påmelding skjer til undertegnede!

Vel møtt i september og god sommer!

Nikki Schei

Sentralstyremedlem MDG