Grønt Kvinnenettverk holder skolering 7.-8. mars!

27. januar 2015

Grønt kvinnenettverk inviterer og ønsker varmt velkommen til skoleringshelg lørdag 7. og søndag 8. mars på Steinerhøyskolen i Oslo!

På denne skoleringen ønsker vi å samle flest mulig av dere som er aktive kandidater i MDGs lokal- og fylkeslag. Skoleringen finner sted på Steinerskolen i Oslo, Professor Dahls gate 30 (med forbehold om endringer). Planen er at kurset starter 09.00 på lørdag, og varer til kl 13.00 på søndag. Programmet er under utvikling, men du kan gjerne melde deg på allerede nå ved å fylle ut dette påmeldingsskjemaet.

Etter kurset kan de som vil, gå samlet i 8. mars-tog. Husk å kjøpe eventuelle reisebilletter raskt, slik at reisen blir billigst mulig!

Politikk og hygge

Programmet vil være rettet mot dere som vil lære mer om politikk, kommunikasjon og organisasjonsarbeid. Fokuset er praktisk trening på utadrettet politisk aktivitet. Dessuten blir det mye sosialt samvær og hygge, slik at vi kan bli bedre kjent på tvers av lokallag og fylkeslag!

Vil du bidra?

Har du innspill til programmet, kan tenke deg å være foredragsholder eller vet om noen som kanskje kunne passe? Send oss en e-post på gk@mdg.no!

Praktisk info om kostnader

Grønt Kvinnenettverk har begrensede økonomiske midler, og har derfor ikke mulighet til å dekke alle kostnader. Vi er derfor avhengige av at fylkes- og lokallag kan bidra til å dekke dine reiseutgifter – så husk å søke om støtte til dette tidlig dersom du trenger dette.

Overnatting er i utgangspunktet deres eget ansvar – men ta gjerne kontakt med oss hvis du ikke kan sove hos kjente. Vi bistår etter beste evne med overnatting hos lokale MDG-ere. Vi ordner dessuten vegansk/100% vegetabilsk lunsj og middag!

Vi vil komme med mer informasjon både her på nettsidene, på Facebook-siden vår og til nyhetsbrev til MDGs medlemmer når vi har spikret et program!