Nordland MDG Årsmøte 2024 i Svolvær

Når

10.02.2024 KL.13:00 - 11.02.2024 KL.13:00

ÅRSMØTE 2024 I NORDLAND MDG

Nordland MDG velkomner partileder Arild Hermstad til årsmøtet 2024!

Fylkeslaget håper på å se så mange gode, grønne medlemmer som mulig - dette er et viktig, gøy, spennende og lærerik møte!
For å delta på årsmøtet som delegat må du bli valgt til det gjennom ditt lokallag. Overnatting, reise og måltider dekkes av fylkeslaget. Reise må bookes selv, refusjon søker du om via refusjonsskjema. For å delta som delegat er det viktig at medlemskontingenten er innbetalt.  Ta kontakt med ditt lokallag for mer info.

Dersom du ønsker å delta som observatør så kan du det, men kostnader for observatører dekkes ikke av fylkeslaget. Husk å meld deg på likevel, og skriv at du er observatør samt hvilket lokallag du er medlem i.

4.4. Alle medlemmer har tale- og forslagsrett på nominasjonsmøte og årsmøte. Valgte delegater fra lokallagene [..] har stemmerett. Videre har fylkeslagets styremedlemmer stemmerett.

Av praktiske årsaker bes det om at påmelding sendes innen 30. januar 2024,
kl 18:00. PÅMELDING ER NÅ STENGT.

Tid:
Lørdag 10.02 kl. 13.00 - 19.00 med festmiddag på kvelden!
Søndag 11.02 kl. 09.00 - 13.00

Det er mulig med annkomst fredag 09.02 for de som trenger, og det blir opplegg for sosialt program på fredag kveld.

Sakspapirer kan lese her: Sakspapirer årsmøte 2024
Program kan leser her: Program for årsmøte 2024 MDG Nordland (kommer)

Spørsmål? Tag kontakt med oss på [email protected], med styreleder Astrid-Marie Liland på [email protected], eller med organisasjonsrådgiver Linnea Zettergren på [email protected]

Vil du vite mer?