Meld deg på

Nasjonal aksjonsdag med rushtids-aksjon i Drammen

Hvor

Drammen stasjon og andre steder
Konnerudgata 34
Drammen, Viken 3045

Nina Guzman Toft

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

26.01.2023 KL.06:50

MDG sentralt arrangerer nasjonalt aksjonsdager en gang pr mnd frem mot valget og oppfordrer alle lokallag til å delta på dette på en eller annen måte. Mer info her: https://www.mdg.no/fellesaksjonsdager

26. januar er neste aksjonsdag og temaet er kollektivreiser og MDGs briliante forslag om et nasjonalt reisekort til 500 kr pr mnd. Vi i Drammen får laget en tilpasset flyer som henvender seg til kollektivreisende i Drammen og spesielt pendlere som reiser til Oslo eller Asker og må kjøpe månedkort fra flere selskaper og betaler veldig dyrt.

Bli med oss å dele ut denne flyeren på stasjoner og kollektivknutepunkt i Drammen kommune i morgenrushen kl 07-0830

Avhengig av hvor mange som melder seg på vurderer vi hvor mange steder vi kan være. Aktuelle steder er: Drammen Stasjon, Mjøndalen Stasjon, Bragernes Torg og Bragernes Stasjon. Ønsker du å dele ut flyere et annet sted i nærheten av der du bor eller reiser hvor det er mange kollektivreisende så kan du hente flyere hos oss i Konnerudgata 34.

Meld deg på så tar vi kontakt om hvor du skal møte opp.

Eller send gjerne en epost til [email protected] om hvor du vil dele ut.

Vil du vite mer?

Innstillinger