Valg på landsmøtet

Votering på landsmøte

Valgkomiteen og Landsstyret har avgitt sine innstillinger. Du kan lese hele innstillingen med begrunnelse og kandidatbeskrivelser her, s. 38.

På landsmøtet 2021 skal det velges:

• Partisekretær
  • Sentralstyre
  • Styre i Grønt Kvinnenettverk
  • Internasjonal kontakt og vara
  • Internasjonalt utvalg
  • Kontrollkomité
  • Valgkomité

Benkeforslag

Forslag på kandidater som ikke allerede er innstilt på andre verv kan fremmes fram til møteslutt fredag. Forslag på allerede innstilte kandidater til andre tillitsverv kan fremmes helt frem til votering.

Alle forslag skal fremmes skriftlig til møteledelsen. Forslagsstiller skal underskrive forslaget med navn og delegatnummer. Bruk dette skjemaet for å fremme ditt kandidatur dersom du ikke er blant de innstilte kandidatene. Det er også god folkeskikk å gi beskjed til den du skal benke på, så de har anledning til å forberede seg.

Kontakt valgkomiteen

Kontaktinfo og mer om valgkomiteens arbeid finner du her.

Vil du vite mer?

Innstillinger