Påmelding og praktisk

Registrering på landsmøte

Landsmøtet avholdes på Quality Hotel Expo, Fornebu fra fredag 6. til 8. mai. Her finner du hotellets kontaktinformasjon.

Obligatoriske tekniske formøter

Det er obligatorisk for alle som er delegater eller observatører på Landsmøtet å delta på ett teknisk formøte. Her vil du få viktig opplæring i bl. a. hvordan vi skal gjennomføre voteringer på landsmøtet. I tillegg vil du kunne stille spørsmål, hilse på andre delegater og få en innføring i hvordan årets landsmøte foregår og hva som forventes av deltakerne. Det blir et eget formøte for medlemmer av Grønn Ungdom. Meld deg på et formøte her.

De tekniske formøtene blir:

• Mandag 2. mai kl 14
  • Mandag 2. mai kl 19
  • Tirsdag 3. mai kl 14
  • Tirsdag 3. mai kl 19
  • Onsdag 4. mai kl 14
  • Onsdag 4. mai kl 19

Delegat? Du får informasjon fra din delegasjonsleder. Her finner du kontaktinformasjon til delegasjonslederne for hvert fylke. Oversikt over de valgte delegatene på landsmøtet finner du her.

Vara? Varaer skal ikke forhåndspåmelde seg, men vil få muligheten til å melde seg på ved frafall i delegasjonen. Mer informasjon om varaordningen finner du her.

Publikum? Dersom du vil overvære møtet kan du følge streamen på mdg.no/live eller melde deg på som observatør. Det er begrenset med plasser for observatører i salen. Påmeldingen for observatører er nå stengt.

Det blir egen påmelding for personer med sentrale verv, medlemmer av komiteer med en rolle på landsmøtet, ansatte og ledelsen. Mer informasjon vil sendes direkte til de dette gjelder. Hvis du er usikker, kan du ta kontakt med oss på [email protected].

Hvis du ønsker å melde deg på som presse, bruker du påmeldingen du finner her.

Vil du vite mer?

Innstillinger