Miljøpartiet De Grønne

tirsdag 08. desember 2020 KL.19:30 - Digitalt møte

MDG - hva vil du vite?

Vi er takknemlige for at du har meldt deg til frivillig innsats for MDG.  Vi vil at så mange MDGere som mulig skal føle seg trygge i møtet med velgere – på husbesøk (dørbankaksjoner) på stand og ellers.  Derfor vil jeg invitere til månedlige møter for å bli kjent med MDGs sjel: MDGs historie og ideologi, politikkens mange dilemmaer og avveininger og partiets standpunkter i mange saker.  Jeg vil invitere til dialog og svare på spørsmål. Vi vil også gjerne høre din mening om større og mindre utfordringer.

Sammen skal vi bli tryggere på partiets politikk.  Da blir det inspirerende å møte velgere! Gjør vi det sammen blir det også gøy å drive valgkamp.

Bli med på mine møter og la oss snakke sammen.  Så lenge pandemien herjer blir det møter på zoom. Meld deg på og du får først en bekreftelse og dernest en lenke tilsendt, to dager før møtet.

Even Gulowsen (73) er pensjonert siviløkonom med fortid i Høyre og senere Arbeiderpartiet. Medlem fra 2015 og har sittet i fylkesstyret fra 2016 til 17 og ledet Asker MDG fra 2018 til 20. Nå er han MDGs representant i Hovedutvalg for velferd.

Digitalt møte

MDG Asker, Viken