Listetoppsamling

Landsmøte 2023 Påmelding og praktisk Vedtak på LM Personvalg Endringsforslag Inntegning FAQ For pressen

VELKOMMEN TIL LISTETOPPSAMLING 2023!

Kjære listetopper: Velkommen til årets nasjonale listetoppsamling foran lokalvalget. Dette vil du ikke gå glipp av!

12. til 14. mai blir det både listetoppsamling og landsmøte med 400 deltagere fra hele landet som samles på Quality Hotel Expo på Fornebu.

Årets kombinerte listetoppsamling og landsmøte blir vårt største arrangement noensinne!  Nå skal vi samle laget, inspirere og lære av hverandre slik at vi vinner hele Norge i lokalvalget. Det blir skolering i det viktigste, påfyll av det nyttigste, og inspirasjon til en morsom og hyggelig valgkamp!

Slik deltar du

Du som er listetopp bruker eget påmeldingsskjema.  I skjemaet velger du hvilke dager du skal delta og oppgir eventuelle spesielle behov.

Vi vil gjerne at så mange listetopper som mulig kan delta, derfor har vi satt av en pott for å betale for deltakelse og én overnatting (lørdag til søndag) for de listetoppene som ikke får deltakeravgift dekket gjennom fylkeslaget. Denne potten er kun tilgjengelig for førstekandidater kommunestyre (bydelsutvalg i Oslo), og topp 3 fylkesting. Personer som får dekket deltakeravgift av nasjonalt, vil likevel inngå i vår reiseutjevning, hvor enten lokal- eller fylkeslaget vil faktureres 850 kr. per person. Det må avklares med ditt fylkeslag eller lokallag om de dekker denne kostnaden.

Potten er begrenset og det oppfordres til å kun benytte deg av denne ved behov.

Listetopper kan delta på en av fire måter:

Alt. 1: Delegat. Listetopper som er delegater på LM: fylkeslaget faktureres 850 kr per pers i reiseutjevning, deltaker kan sende inn reiseregning til partikontoret. Da melder du deg på her

Alt. 2: Full deltakeravgift. Listetopp som deltar hele helgen uten stemmerett på LM: 4468,00 kr per pers, får ikke dekket reise (kontakt ditt fylkeslag og lokallag for å avtale om de kan dekke kostnaden). Da melder du deg på her

Alt. 3: Liten deltakeravgift. Listetopp som deltar med én overnatting lør-søn: 2714,00 kr per pers, får ikke dekket reise (kontakt ditt fylkeslag og lokallag for å avtale om de kan dekke kostnaden). Da melder du deg på her.

Alt. 4: Nasjonalt deltakerstipend*. Listetopp som deltar med én overnatting lør-søn: 850 kr per pers (kontakt ditt fylkeslag og lokallag for å avtale om de kan dekke kostnaden), deltaker kan sende inn reiseregning til partikontoret. Da melder du deg på her
*kun mulig å søke for førstekandidater kommune- og bydelsvalg, samt topp 3 fylkestingslister.

Ekstra alternativ: Delta kun søndag, uten overnatting: kr 772,00 per person. Påmeldingsskjema her.

Skal du også være landsmøtedelegat? Meld deg på som delegat her etter at du er valgt til å representere ditt fylke. Da skal du ikke melde deg på som listetopp (kun 1 påmelding nødvendig.) Din deltakelse på listetoppsamling er inkludert i påmeldingen til landsmøtet.

Ønsker du enkeltrom, må du selv dekke et enkeltromstillegg for overnatting fredag til søndag på 480 kr. Se alle valg i påmeldingsskjemaet.

Påmeldingsfrist er 17.april.

Påmeldingen er nå stengt.

Landsmøtet er også åpent for medlemmer som ikke er listetopper eller delegater. Dersom du vil overvære møtet og ikke er delegat eller listetopp må du melde deg på som observatør og betale ved påmelding.

Praktisk info

nettsidene våre vil du kunne finne alt av praktisk informasjon om møtet, påmelding for observatører og tentativt program. Her kan du også sende inn forslag til landsmøtet. Disse blir oppdatert med mer info etterhvert som møtet nærmer seg.