Miljøpartiet De Grønne søker IT-ansvarlig

Vil du utvikle og drifte IT-systemene for et politisk parti som skal endre Norge? Da er dette jobben for deg.

Som et politisk parti med voldsom vekst er vi ute etter deg som kan hjelpe oss med å sikre at vår eksisterende it-systemer fungerer og forbedres, og å stadig finne bedre løsninger å jobbe med for et politisk parti. Våre systemer drives stort sett av andre selskaper, i skyen, men vi er ikke fremmede for å lage noe eget på noen områder. Som IT-ansvarlig vil du være en del av et lite men ambisiøst sekretariat som hele tiden prøver å gjøre ting enkelt, effektivt og smart.

Arbeidsoppgaver:

• Ansvarlig for utvikling og drift av våre nettsider, inkl. innkjøp av tjenester
  • Ansvarlig for utvikling og drift CRM-system for medlemmer og støttespillere, inkl. innkjøp av tjenester
  • Superbruker og administrator på interne systemer for dokumenthåndtering og kommunikasjon
  • Ansvar for IT-sikkerhet og personvern i forbindelse med våre IT-løsninger
  • Ansvarlig for innkjøp og oppsett av IT-utstyr for partiet
  • Ansvarlig for IT-support på partikontoret
  • Teknisk bistand og råd i forbindelse med partiaktiviteter og opp mot andre deler av partiet som lokallag

Kvalifikasjoner

• kan nok om programmering til å ha direkte kontakt og være en god oppdragsgivere for utviklere om nye løsninger og ved drift
  • klarer å sette opp enkle nettsider med html/css  i riktig stil ved behov
  • vurdere og sikre hvordan sensitive personopplysninger bør håndteres i tråd med GDPR
  • er rask til å sette deg inn i nye systemer og kan lett sette opp Slack/Google/wordpress eller lignende lettvekts-IT-systemer

Stillingen krever forståelse for det å arbeide i en desentralisert organisasjon som driver med politisk arbeid, med mange frivillige.

Vi kan tilby:

• Et hyggelig kollegafellesskap
  • Trening i arbeidstid
  • Fleksitid og muligheter for å jobbe desentralisert
  • En ekstra uke lønnet fri i partallsår

Søknadsfrist 31.mars.

Arbeidssted: Oslo

Lønn etter ansiennitet. Lønnsspenn er pt. kr. 490 - 535 000 i 100% stilling.

Søknad med CV sendes til [email protected]. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt partisekretær på tlf. 41589316 eller e-post [email protected]

Du kan også kontakte tillitsvalgt Hans Joar Høiby-Hansen hvis du lurer på hvordan det er å jobbe for De Grønne. Han kan nås på tlf. 478 58 873 eller på e-post [email protected]

Vil du vite mer?

Innstillinger