Innbyggersamtaler i Alna

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

29.10.2022 KL.12:00

Vi tar med oss en plakat og post-it-lapper, og så har vi samtaler med folk i nærområdet. Vi spør hva de synes er bra med å bo akkurat her, og hva som kunne vært bedre. Og vi ber om deres meninger om hvordan bydel Alna og Oslo kan bli en god by å bo i for alle.

Vi starter med en felles brief før vi begynner å snakke med folk. De som ønsker det runder av aksjonen med en kafetur på senteret.

Du trenger ikke å ha inngående kunnskap om MDGs politikk for å delta. Men om du foretrekker å vite mer, er det bare å ta kontakt. Så hjelper vi deg og gir tips.

Vi har gjort dette et par ganger denne høsten. Erfaringen er at det litt kleint de første par minuttene, men så blir det veldig givende! De aller fleste er hyggelige og blir glad for å bli spurt. Til gjengjeld får vi nyttige tilbakemeldinger, økt lokal synlighet og vi MDGere blir bedre kjent med hverandre. En super oppvarming til valgkampen 2023!

Har du spørsmål? Ta kontakt med Oddveig på tlf. 98462985 eller Rune på tlf. 97545275, fra styret i Alna MDG.

Vil du vite mer?

Innstillinger