Årsmøte i Oslo MDG 2024

Når

02.03.2024 KL.08:30

Kjære alle i Oslo MDG,

Det er med stor glede vi ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte lørdag 2. mars 2024 på Munch VGS.

Dette blir et årsmøte stappfullt av ny politikk! Vi skal blant annet debattere naturvern, klimapolitikk, samferdsel, boligpolitikk og sosiale forskjeller i Oslo. I tillegg blir det workshop om stortingsprogrammet, der alle dine gode ideer kan deles og utvikles.

Det blir altså gode muligheter til å diskutere og utvikle politikk både fra talerstolen og i mindre grupper. I tillegg skal vi blant annet vedta handlingsplan for det neste året og velge et nytt fylkesstyre.

Du kan melde deg på her. For å sikre deg lunsj og sitteplass, meld deg på her innen fristen mandag 26. februar. Dersom du likevel ikke får mulighet til å delta, gi beskjed i så god tid som mulig.

Alle medlemmer som har betalt kontingent i 2023 eller senest innen 3. februar i 2024 har stemmerett på årsmøtet. Her kommer endelig innkalling med saksliste og sakspapirer.

Sakspapirer og all informasjon du trenger finner du her. (knapp) Les sakspapirene godt og kom forberedt til møtet.

Mange bydelslag og medlemmer har sendt inn forslag til årsmøtet. Fristen for innmelding av saker (med sakspapirer) var lørdag 3. februar 2023. Du finner sakspapirene til årsmøtet her. Frist for å sende endringsforslag til sakene som kom inn innen fristen, blir når strek settes i debatten i hver enkelt sak, på møtet. Du finner all informasjon om hvordan du sender inn endringsforslag i sakspapirene.

Er du ny i partiet, eller har et spørsmål til hvordan et årsmøte funker?
Det blir et forberedende digitalt møte torsdag 29. februar kl. 20-22. Meld deg på her.

Vel møtt til et spennende møte!

fylkesstyret i Oslo MDG

Vil du vite mer?