Miljøpartiet De Grønne

søndag 02. mai 2021 KL.12:00 - Møhlenpris

Gateaksjon: Nabolagsbesøk på Møhlenpris

Bli med på vårfeiring! Søndag 2. mai kl. 12-14 stiller vi opp med MDG-t-skjorter og -flagg på flotte Møhlenpris for å høre hva forbipasserende beboere ønsker seg av forandring 💚
Bli med og feire inngangen til nydelige mai måned med hyggelige folk i solskinn og vakre omgivelser på Møhlenpris! Ta deg en is og ikle deg noe grønt 🌿☀💚
Oppmøte ved kaféen Nobel Bopel (Welhavens gate 64) på Møhlenpris kl. 12 søndag 2. mai.
Trenger du t-skjorte eller har du andre spørsmål? Ta kontakt med aksjonsansvarlig Emil Perron på tlf (934 11 442) eller e-post ([email protected]).

Om smittevern:
Når vi sprer informasjon om partiet, er det viktig at vi ikke sprer virus. Nye tiltak har blitt innført i Bergen kommune som gjelder fom. tirsdag 20. april tom. mandag 3. mai. Disse tiltakene fokuserer på arrangement og private sammenkomster innendørs. Arrangement og sammenkomster utendørs er tillatt så lenge man holder én meters avstand og følger andre generelle forholdsregler vi er blitt vant til (f.eks. bruk av munnbind på offentlig transport). Det ligger derfor til rette for at vi kan holde gateaksjoner ved å følge retningslinjene og holde avstand.

Møhlenpris

64 Welhavens gate