Vi søker frivillige til valgkamproller

Har du lyst til å bidra til at Miljøpartiet De Grønne vinner valget og kommer inn på Stortinget fra hele landet?

De Grønne gjør Oslo, Bergen, Trondheim og mange andre kommuner i Norge bedre for mennesker og miljø. I rikspolitikken har vi siden 2013 endret klimapolitikken i Norge og gjort det til en legitim sak å ville slutte med olje og prioritere gode nærmiljøer foran biltrafikk.  Først med Rasmus Hansson og nå med Une Bastholm som vår stortingsrepresentant.

I år kan du bli med på å få Une gjenvalgt og få selskap av Lan Marie Berg, Rasmus Hansson, Arild Hermstad og en rekke andre miljøkjempere på Stortinget, med mål om å forandre hele Norge, slik vi gjør i byer og kommuner der hvor vi har makt!

Vi søker etter dyktige frivillige til flere ulike stillinger.  Du vil være sentral i planlegging og gjennomføring av tidenes grønne valgkamp. Du vil jobbe tett på våre topp-kandidater resten av MDG-laget i nasjonalt og i fylkene, enten det er med politisk rådgivning, kommunikasjonsrådgiving, SoMe,  mobilisering av frivillige til titusenvis av velgermøter (digitalt eller fysisk), eller medie- og kampanjearbeid.

Vi har bruk for frivillige som:

• Er selvgående, initiativrik og strukturert
  • Har interesse for eller erfaring fra politikk
  • Forstår seg på frivillighet
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • Deler MDGs verdigrunnlag og forstår det grønne politiske prosjektet

Vi har kontorer i hele Norge - men det er ikke nødvendig å måtte befinne seg fysisk på kontoret for å kunne bidra. Bruk dette skjemaet for å registrere deg.

Så, hvis det frister å bli en del av det grønne laget, og du har erfaring med et av følgende områder og har mulighet til å bidra frivillig i valgkampen er vi interessert i å komme i kontakt med deg:

• Journalistisk erfaring (innsalg, medieovervåking, medieanalyse, utarbeidelse av snakkepunkter)
  • Sosiale medier - oppfølging av kommentarfelt, twitring, innholdsproduksjon
  • Digital annonsering, markedsføring og fundraising
  • Filmproduksjon (filming, Premiere og/eller After Effects)
  • Tekstarbeid (Skrive leserinnlegg, nyhetsbrev, kronikker og markedsføringstekster)
  • Foto
  • Design og grafisk utforming
  • Programmering og databaser
  • Politisk rådgivning, research og analyse (nasjonalt og regionalt i hele Norge)
  • Førstelinjetjeneste på telefon og e-post
  • “Trivselsansvarlige” som bidrar til et godt miljø og utfører enkle praktiske oppgaver
  • Planlegging og gjennomføring av aksjoner og større arrangementer

Er du interessert og kan du enten bruke mye av tiden din i en periode, eller litt av tiden din over lengre tid fram til valget 13. september, så fyll ut dette skjemaet innen 1. mai 2021.

Spørsmål kan rettes til [email protected], så blir du satt i kontakt med riktig person.

Vil du vite mer?

Innstillinger