ER SIRKULÆRØKONOMI NOK?

Når

06.12.2023 KL.19:00

Velkommen til medlemsmøte på Cafe Noahs Ark 6. desember!🎅

MDG skal vedta nytt politisk program i 2025. Programkomiteen har foreslått 5 målsettinger, der én av dem er at Norge skal omstilles til en sirkulærøkonomi. Men hva betyr egentlig dette? Hvordan skal vi konkret endre samfunnet for å kunne leve gode liv og samtidig holde oss innenfor planetens tålegrenser? I møte med klimakrise, naturkrise, dyrtid, overforbruk, Black Week og mer til - er sirkulærøkonomi nok?

Marie Storli fra programkomitéen kommer for å innlede om hva MDG mener i dag og hva de har tenkt så langt. Mia Bjerkestrand fra Framtiden i våre hender skal utfordre oss med deres idéer. Deretter vil vi ha en åpen diskusjon i møtet. Vi vil høre hva du mener!

Alle interesserte er hjertelig velkomne, enten du er erfaren eller helt ny.
Lurer du på noe, ta kontakt med lokallagsleder Gro Herredsvela Rørvik på 93050714

Vi blir veldig glade om du tar deg tid til å melde deg på før 30.november - da blir det mye enklere for oss å planlegge slik at det blir en fin kveld for alle som kommer.

Beste hilsener,
Grünerløkka MDG