Meld deg på

En lykkelig by med en lykkelig Groruddal - bli med på en innføring i MDGs sosialpolitikk med Trine Rydland!

Hvor

Grorud Bydelshus
22 Ammerudveien
Oslo 0958

Eirik Johannessen

Veibeskrivelser i Google Maps

Når

05.09.2022 KL.18:00

Grorud MDG inviterer til skolering med Trine Rydland der temaet er MDGs sosialpolitikk og hvordan vi kan gjøre Oslo til en enda mer lykkelig by.

Oslo er, som vi vet, en flott by med mye mangfold og muligheter, men også en by der deler av byens befolkning sliter med levekårsutfordringer som vanskelig kan løses på individnivå alene. Hvordan kan MDGs sosialpolitikk sørge for mindre forskjeller og bedre fremtidsutsikter for de vanskeligstilte i Groruddalen? Bli med på samtalen om hvordan dette skal løses og vær med på å påvirke hva vi går til valg på i 2023!

Etter skoleringen skal vi ut og samle inn innbyggernes meninger om samme tema.